Zbliż się
do Nagród!

20 milionów

dodatkowych punktów Navigator
za tankowanie, zakupy i myjnię

Punkty pozostałe do odebrania:

Zasady promocji

Odbierz 25 dodatkowych punktów

Regulamin promocji

Chcesz poznać szczegóły promocji?

Pobierz regulamin

Przykładowe nagrody

Poznaj nagrody, które możesz odebrać za zgromadzone punkty

Więcej nagród

Mapa stacji

Sprawdź listę stacji objętych promocją

    FAQ

    Masz pytania? Sprawdź te najczęściej zadawane.

    Promocja obowiązuje w terminie od 12 października do 30 listopada lub do wyczerpania 20 milionów punktów Navigator przeznaczonych na obsługę promocji.

    Aby otrzymać 25 dodatkowych punktów Navigator należy spełnić przynajmniej jeden warunek promocji tj. należy dokonać zakupu:

    • min. 25 l paliwa z kategorii paliwo Dynamic
    • min. 25 l dowolnego paliwa plus:
      • dowolny produkt z kategorii gorący napój z kawiarki lub
      • dowolny produkt z kategorii hot dog lub
      • dwa dowolne produkty z kategorii napoje Dynamic lub
      • dwa dowolne produkty z kategorii cukierki Dynamic
    • dowolnych dwóch produktów z kategorii:
      • Gorący napój z kawiarki
      • hot dog
      • kanapki
    • dowolnych dwóch produktów z kategorii:
      • napoje Dynamic
      • cukierki Dynamic
    • dowolnego produktu z kategorii myjnia
    • dowolnego produktu z kategorii płyn do spryskiwaczy

    Po zatankowaniu 50 l paliwa Dynamic do konta Navigator doliczonych zostanie 25 dodatkowych punktów. Zatankowanie 50 l paliwa standard spowoduje naliczenie jedynie standardowych punktów Navigator, w ramach promocji nie otrzymasz dodatkowych punktów. Możesz je uzyskać jeżeli zdecydujesz się w ramach tej samej transakcji zakupić dodatkowo dowolny produkt z kategorii gorący napój z kawiarki lub dowolny produkt z kategorii hot dog lub dwa dowolne produkty z kategorii napoje Dynamic lub dwa dowolne produkty z kategorii cukierki Dynamic.

    Aby otrzymać w promocji wielokrotność 25 dodatkowych punktów Navigator należy spełnić kilka warunków promocji (np. kupić 2 produkty z kategorii napoje Dynamic i minimum 25 l paliwa Dynamic, wówczas otrzymasz 50 punktów) lub spełnić wielokrotnie warunek dotyczący wyłącznie produktów poza paliwowych (np.: dokonać zakupu 3 napojów Dynamic – otrzymasz 50 punktów lub dokonać zakupu kawy, hot doga i kanapki – otrzymasz 50 dodatkowych punktów lub dokonać zakupu 25 l paliwa standard, dwóch kaw i dwóch hot dogów – otrzymasz 100 punktów). Zakupienie każdego kolejnego produktu z odpowiednich kategorii promowanych w odpowiednich warunkach promocji skutkuje przyznaniem kolejnych 25 dodatkowych punktów.

    Tak, oczywiście. Do konta Navigator zostaną doliczone punkty podstawowe zgodnie z regulaminem Navigator oraz punkty dodatkowe. Liczba naliczonych punktów podstawowych jest będzie widoczna na twoim paragonie. Punkty promocyjnie możesz zobaczyć logując się na swoim koncie na stronie lotosnavigator.pl.

    Dodatkowe Punkty nie podlegają zamianie na jakiekolwiek inne świadczenie, w szczególności świadczenie pieniężne. Aby wziąć udział w promocji musisz być uczestnikiem programu lojalnościowego Navigator, do którego możesz się zapisać za pośrednictwem aplikacji/strony lub możesz otrzymać kartę na stacjach LOTOS, od tego momenty możesz zbierać punkty i wziąć udział w promocji „20 milionów dodatkowych punktów”. Uzbierane punkty będziesz mógł zamienić na atrakcyjne nagrody, wejdź na stronę lotosnavigator.pl i zapoznaj się z korzyściami jakie płyną z uczestnictwa w programie Navigator.

    Niestety nie. Czteropak napojów Dynamic to jeden produkt zawierający 4 napoje występujące w atrakcyjnej cenie. Zgodnie z zasadami promocji, zakup 2 produktów z kategorii napojów Dynamic lub cukierków Dynamic jest premiowany dodatkowymi punktami. Jeżeli chcesz skorzystać z promocji powinieneś dokupić jeszcze jeden produkt z tych kategorii np. cukierki Dynamic.

    Za zakup dwóch hot dogów otrzymasz oczywiście standardową liczę punktów oraz dodatkowo 25 punktów z puli promocyjnej, aby spełnić warunek promocji nie jest koniecznie dokupienie minimum 25 l paliwa. Jeżeli jednak zdecydujesz się zakupić dodatkowo minimum 25 l paliwa wówczas zdobędziesz jeszcze więcej punktów (w przypadku paliwa standard otrzymasz kolejne 25 punktów, a w przypadku paliwa Dynamic otrzymasz kolejne 50 dodatkowych punktów).

    Płyny do spryskiwaczy o pojemności 2 l i 4 l premiowane są taką samą ilością dodatkowych punktów. Każdy dodatkowy zakup płynu skutkuje przyznaniem dodatkowych 25 punktów Navigator.

    Tak, oczywiście. Promocją objęte są transakcje dokonywane wszystkimi kartami flotowymi akceptowalnymi na stacjach paliw LOTOS, a warunki przyznawania dodatkowych punktów są identyczne jak w przypadku zakupu detalicznego.

    Niestety nie, z promocji wyłączone są transakcje z odroczonym terminem płatności, w tym transakcje „przelew” i „WZ”

    Punkty powinny zostać doliczone do konta niezwłocznie po transakcji, maksymalnie po 24 godzinach. Jeżeli punkty nie zostaną dodane po upływie tego czasu proszę skontaktować się z przedstawicielami Contact Center, pod adresem e-mail: biuro@lotospaliwa.pl lub telefonicznie, pod numerami: 801345678, 583264300 z telefonów komórkowych. Dodatkowe punkty jeżeli nie zostały dodane po spełnieniu transakcji kwalifikowanej zostaną uzupełnione na koncie.

    facebook